niedziela, 22 kwietnia 2012

Chropowatość natury

Słońce szaleje dziś od rana, a ja zamiast na rower, cichaczem wemknęłam się do pracowni i tym sposobem 4 godziny umknęły całkiem niepostrzeżenie. Zanim wezmę się za niedzielnego kurczaka :) ujawniam bursztynowe i ametystowe chropowatości. Zdjęcia broszek niestety robiłam w pośpiechu przed wyekspediowaniem ich w podróż, ale jeśli wrócą, wymienię fotki na lepsze. 



Bursztynowy ogień

Duży pierścień wykonany z bryły surowego, naturalnego bursztynu, oprawionej w cynę bezołowiową. Pod słońce daje piękne refleksy, jak żarzące się wewnątrz iskry. Obrączka regulowana, posrebrzana. Całość postarzana i zabezpieczona przed matowieniem.



Cena: 45zł



Skóra smoka

Broszka wykonana z surowej bryłki naturalnego bursztynu, o bardzo ciekawej fakturze - kojarzy mi się ze skórą smoka, choć to tylko przeczucie, żadnego bowiem nie było mi dane zobaczyć :) Całość oprawiona w bezołowiową cynę, patynowaną i zabezpieczoną.



Cena: 45zł



Szlachetny ametyst

Broszka wykonana z kryształu naturalnego ametystu, o bardzo ciekawej fakturze - kryształki cudownie mienią się podczas ruchu i skrzą się światłem. Kolor kamienia jest nieco jaśniejszy niż na zdjęciu, a piękny fiolet świetnie kontrastuje z cynową, postarzaną oprawą.





Cena: 45zł




...a że oczywiście nic w domu nie może się odbyć bez asysty kota, ostentacyjnie defilującego środkiem kadru, tym razem niech będzie:
Świecie  - oto Kot :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz